Bloggning på topp

Hej goingar!

Imorgon åker jag till Halmstad på träningsläger. Då kommer det inte vara "topp" bloggning. Kommer ha dåligt internet där. Men ska försöka blogga endå. Kommer komma mer "längre" och mer läsvärda inlägg, mina inlägg här i början blev dåliga, så försöker höja nivån till läsvärd text. Ska sova nu, ska dock upp tidigt imorgon. Vi åker 9 och vårat första träningspass är 10. Sedan blir det lunch, och senare på kvällen middag ;) dagen kommer vara bra imorgon har jag en känsla för. Vi åker ju hem på söndag också. Innan vi åke hem ska vi åka till ett vattenpalats nära "hotellet". Kommer såklart bilder, no roadtrip without pictures! Hörs imorgon my darlings, love to all of you !


Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student)

Hej! Skulle du kunna hjälpa mig med en superenkel sak, och som tack få en länk i min blogg? Tar fem sekunder av din tid! http://mmeeli.se/2012/may/lankas-i-min-blogg.html



Kram!

2012-05-19 @ 04:40:47
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0