Frågor

Hej goingar!

Har fått mycket frågor angående lite saker och så, så svarar på dem nu! :)

Hur länge har du "skötit" Rex?

Jag tror att jag har skötit honom 5,6 ggr.

Har du åkt skidor någon gång?

Nej inte direkt, men har åkit längdskidor med klassen.

Vilka bloggar följer du?

Oj, många men typ, Foki,Kissie,Thilda,Dessie,Paow osv.

Gillar du Kebab?

Haha, det är väl gott ;3

Hur mycket pengar brukar du ha med dig om du shoppar med någon kompis?

Jag brukar  ha med mig 300-500kr :)

Gillar du Ginatricot's kläder?

Absolut!

Har du köpt ett par turkosa jeans från Gina Tricot?

Jajamensan!

Ska du fixa en design?

Klart jag ska!

Gillar du macdonalds mat?

Den är väl sådär.

Har du sett någon som blivit tagen av polisen i din närhet?

En gång har jag sett det.

Vilken färg på pälsen har Rex?

Han är brunfärgad!


Har många fler frågor som kommer senare under veckan, ska ta lite bilder och lägga ut på bloggen nu, några tips på bilder, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0