Herregud

Det har varit världens sämsta updatering. Är så sur, det finns många andledningar till detta, kanske för att jag inte har haft tid osv..

Känner att om jag ska kunna behålla mina läsare måste jag ju skriva något. Right? Man kan inte liksom ha en blogg utan att skriva något i den, vissa gör ju så att dem skaffar en blogg och skriver ingenting, jätte tråkigt. Alla gillar ju bloggar med bra texter och fina och roliga bilder, eller hur? Dem flesta iallafall. Ska iallafall börja blogga mer nu, även om jag har ganska mycket saker för mig fram till sommarlovet nu.

Får ta saker som de kommer! Ska iallafall försöka hålla bloggningen i någorlunda tempo. Alltså bloggar jag vid rätt tillfälle och när jag hinner. Jag tänker liksom inte skriva hundra inlägg per dag liksom? Så ni fattar nog.

Kram Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0